Kaj se nam obeta v letu 2012?
Datum: 22. 02. 2012
Verjetno se v duhu pogovorov in prerekanj o ACTI marsikdo med vami sprašuje, kaj čaka industrijo zabave v letu 2012. Za vas smo poiskali nekaj podatkov, ki dajejo zanimive napovedi, žal ne ravno vzpodbudne za vse deležnike v zabavni industriji.
Digitalne vsebine
Digitalizacija zabavnih vsebin že leta narašča. Ne samo, da je lani tudi Slovenija končno dobila dostop do iTunes, na voljo je vse več digitaliziranih zabavnih vsebin in storitev. Po ocenah svetovalnega podjetja PWC bodo digitalni formati letos predstavljali kar 30 % potrošnje, kar je dvakrat več ko leta 2006.
Video will kill audio star
No, ne dobesedno, so pa obeti za video v letu 2012 veliko boljši kot za avdio. Kot ugotavlja PWC, bo glasba na tradicionalnih zapisih še naprej v zatonu; potrošnja bo v letu 2012 padla za skoraj 2 %. Prihodnost torej daje priložnost digitalni prodaji glasbe, ki pa mora uporabnike še v večji meri animirati in vzpodbuditi k uporabi.
Zabavna potrošnja
Globalna potrošniška poraba v milijardah $.
Vir: The Economist, PWC.