V živo preko interneta do informacij o Zavodu IPF
Datum: 03. 11. 2010
Zavod IPF uvaja novo storitev za svoje upravičence
Zavod IPF bo danes ob 12. uri prvič preko interneta v živo odgovarjal na nekatera najpogostejša vprašanja o svojem poslanstvu in delovanju. Takšna oblika video-spletne komunikacije prinaša nov veter in Zavod IPF postavlja korak pred druge kolektivne organizacije ter daje evropsko zgleden primer dobre prakse v transparentnosti delovanja.
Zavod IPF, ki je kolektivna organizacija, s pomočjo katere glasbeniki in založbe uveljavljajo t.i. sorodne pravice, stopa še korak naprej v približevanju svojih storitev uporabnikom. Med prvimi v Evropi in na svetu so razvili spletno aplikacijo ADMISS, ki upravičencem kadarkoli omogoča dostop do podatkov o uporabi njihovih del in o delitvi nadomestil, od danes pa bodo z video-spletno komunikacijo odgovarjali na najpogostejša vprašanja upravičencev, ki jih zastopajo.
»Stopamo korak naprej in še širše odpiramo vrata v svet sorodnih pravic. Zavedati se moramo, da se naša družba zelo osvešča o njihovem pomenu in posledicah, ki s tem sovpadajo, zato želimo svoje poslanstvo in delo še približati vsem, ki potrebujejo našo pomoč,« je poudaril direktor Zavoda IPF Gregor Štibernik, ki bo danes ob 12. uri kot prvi govorec preko njihove spletne strani tudi odgovarjal na vprašanja, ki so najpogosteje prispela na IPF. Vsakih nekaj mesecev bodo tako odgovarjali na najpogosteje zastavljena vprašanja in aktualne teme, vsi posneti odgovori pa bodo kmalu na voljo še v posebnem video arhivu na njihovi spletni strani.